اهمیت شاخص فروش در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100)


در رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران، شرکت‌ها بر اساس شاخص‌های مختلفی ارزیابی می‌شوند، اما در ابتدا، شرکت‌ها بر اساس شاخص "میزان فروش" ارزیابی می‌شوند تا ۵۰۰ شرکت مورد بررسی و مقایسه مشخص شوند. در این ویدئو به این پرسش پاسخ داده می‌شود که شاخص فروش چه اهمیتی در این رتبه‌بندی دارد؟

🎙جناب آقای مجید درویش، مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر

 

-->
 

دیدگاه شما

0
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.